Корзина
Меню
imgimg
Поиск
Корзина
Не уточнен автомобильвнимание

Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.

Не уточнен автомобильвнимание

Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.

Датчик распредвала, коленвала

filter
Фільтр
Виробник
Знайдено 1 шт
Фільтр
Фільтр
Знайдено 1 шт
viewRowviewRow
Для точного пошуку введіть VIN-код

Ми підберемо для Вас оптимальний варіант за оригінальним каталогом і надамо відповідь обраним Вами способом

Що таке VIN-код?
* VIN-код - це унікальний код, що складається з 17 символів (латинських букв і цифр), в якому зашифрована інформація про виробника, рік випуску і технічних характеристиках транспортного засобу.
Де знаходиться VIN-код?
В техпаспорті:
vin-text
На самому автомобілі:
vin-car
1 - В спеціальному віконці на лобовому склі (на лівій верхній частині приладової панелі внизу лобового скла)
2 - Під капотом на спеціальній маркувальної таблиці
3 - Під обшивкою підлоги близько водійського сидіння
4 - На кузовний стійці з боку водія (поруч з водійським сидінням в самому низу арки)

Рекомендації по заміні

Ознаки несправностей
Блокування трансмісії на одному ходу, зниження потужності двигуна, смикання авто на ходу

Періодичність заміни
При несправності

Датчики колінвала та розподілвала. Принцип роботи та несправності

Сучасні інжекторні двигуни працюють під контролем електронної системи керування. Яка своєю чергою покладається на дані, що отримує від чисельних датчиків.

Сенсори положення колінвала та розподільчого вала надають ключову інформацію електронному блоку управління двигуном (ЕБУ). Коли міняти, як перевірити та як підібрати датчики, знають фахівці магазина Avto100.

Навіщо потрібні датчики колінвала та розподілвала, функції

Обидва датчики працюють синхронно у парі, аби забезпечити оптимальну потужність, ефективність та економічну роботу двигуна. На старих карбюраторних двигунах проблему синхронізації розв'язував розподільник (трамблер). Він був механічно пов'язаний з колінвалом та розподіляв іскру між циліндрами.

На двигунах з інжектором виникла потреба в альтернативних засобах контролю за наступними параметрами:

  • кількість обертів двигуна;
  • положення колінвала;
  • положення розподільчого вала;
  • правильна послідовність іскроутворювання на свічках циліндрів;
  • визначення моменту запалювання;
  • контроль моменту та кількості палива, яке форсунки впорскують у циліндри.

Сьогодні всі ці процеси контролюють датчики колінвала та/або розподілвала. Вони генерують серію високовольтних та низьковольтних імпульсів, що дають змогу ЕБУ визначити швидкість обертання вала та його положення у реальному часі.

Ці датчики мають величезну перевагу перед механічними системами контролю — вони автоматично усувають коливання кута випередження запалювання, що спричинялось завдяки зношуванню механічних елементів. А крім того, завдяки датчикам колінвала та розподілвала тепер відпала необхідність у регулюванні кута випередження запалювання.

Електронний блок керування двигуном використовує сигнали датчиків для корекції фаз запалювання та впорскування палива. До того ж за допомогою датчика колінвала можна відстежувати коливання частоти обертання, що зазвичай спричинено пропусками запалювання. Якщо ці коливання виходять за рамки номінальних, ЕБУ фіксує діагностичний код несправності (DTC) та сигналізує про це появою позначки Check Engine на панелі приладів.

Де встановлено та як працюють датчики колінвала та розподілвала

Місця розташування датчиків залежать від конкретної конструкції двигуна автомобіля та навіть від року його випуску. Проте у більшості випадків розташування пристроїв наступне:

  1. Датчик розподільного вала, ДПРВ. Встановлюють у безпосередній близькості від торців вала — у кришці механізму газорозподілу над шестернею приводу розподілвала, або з торця головки блоку циліндрів. На деяких двигунах датчик встановлено замість механічного розподільника (трамблера).
  2. Датчик положення колінвала, ДПКВ. Також залежно від моделі двигуна може бути встановлений біля передньої шестерні колінвала (приводу ГРМ), або у задній частині двигуна біля маховика.

Принцип роботи датчиків базується на їх конструкції, яка може бути декількох типів.

Види датчиків положення валів

Конкретне конструктивне рішення, яке застосовано до датчиків різних моделей автомобілів, може дещо відрізнятись, проте принцип дії залишатиметься незмінним. Отже, датчики положення колінвала та розподілвала відрізняють за декількома типами.

  1. Датчик положення вала (ДПКВ) на основі ефекту Холла. Такі датчики фіксують та контролюють швидкість обертання вала за допомогою насічок, заглиблень або лопатей, які проходять крізь магнітне поле та розривають його. Розрив фіксується як переривання магнітного поля, згенерованого датчиком та відсилається на електронний блок управління (ЕБУ).
  2. Індуктивні датчики вала. Генерують сигнал за допомогою магніту, котушки індуктивності та насічок (лопатей) на валу. Коли насічка проходить повз магніт, магнітне поле змінюється, в результаті чого на виході з датчика генерується змінний струм. Частота імпульсів збільшується пропорційно зростанню кількості обертів вала.

Таким чином, незалежно від конструкції та принципу роботи датчика колінвала (розподілвала), ЕБУ отримує синхронізаційний сигнал для керування системою запалювання та системою подачі палива.

Ознаки несправності датчика положення колінвала (ДПКВ, ДПРВ)

Симптомів виходу з ладу датчиків положення валів є декілька, але вони здебільшого збігаються з ознаками несправності інших систем та запчастин:

  • складний пуск двигуна;
  • нестабільні оберти;
  • висока витрата пального;
  • погіршення динаміки;
  • поява значка Check Engine тощо.

Достовірну інформацію про стан ДПКВ та ДПРВ може дати лише діагностика з використанням спеціального обладнання. Проте варто час від часу перевіряти стан контактів під'єднання датчиків, цілісність корпусів, дбати про чистоту та сухість робочих поверхонь та не допускати потрапляння на датчики оливи, антифризу та пального.

Як вибрати та де купити датчик колінвала (розподілвала) в Україні

Перш за все потрібно встановити сумісність нового датчика з типом та конфігурацією двигуна, з параметрами ЕБУ та з місцем встановлення запчастини. Зробити це досить просто — знайти та купити датчик колінвала або розподілвала в магазині запчастин Avto100 можна як за каталоговим номером датчика, так і за VIN-кодом автомобіля.

У наявності в каталозі як оригінальні датчики, ціна яких зазвичай дещо вища, так і сумісні запчастини від сторонніх виробників для вторинного ринку. У рази виникнення питань, фахівці магазину Avto100 нададуть консультації онлайн або за телефоном.