Ми працюємо тільки з перевіреними постачальниками і виробниками запчастин. Всі
імпортні товари ввезено в Україну легально, і мають необхідні дозволи. Перед
відвантаженням товару наші фахівці перевіряють його стан, комплектацію та
цілісність (під відео фіксацію)
Відповідно до
Закону України «Про захист прав споживачів»Ви можете повернути або обміняти придбані в нашому інтернет-магазині
товари, якщо з моменту придбання товару пройшло не більше 14 днів.
Товар належної якості має бути у належному стані, тобто:
Перед тим як повертати товар будь ласка переконайтесь у виконанні вище зазначених вимог, також при підготовці товару до повернення не клейте скотч на упаковку виробника, якщо повертаєте перевізником проконтролюйте щоб співробітники перевізника не наклеїли скотч на упаковку виробника та зберегли початкову комплектацію товару
При виконанні зазначених умов і доставки товару на склад магазину протягом 14 днів після покупки, ми зобов’язуємось прийняти товар і повернути кошти покупцю, або обміняти на інший товар. Якщо отриманий від Вас товар не буде відповідати хоча б одній з вище перерахованих умов, то такий товар вважатиметься товаром не в належному стані і ми в праві не приймати такий товар
Якщо товар відповідає вищезазначеним умовам повернення товару в належному стані - ми його приймемо і повернемо Вам кошти на Вашу банківську картку протягом 3 робочих днів після отримання повернення, або за Вашим бажанням обміняємо на інший товар
Якщо товар не буде відповідати умовам повернення товару в належному стані то ми не зможемо його прийняти, тому що такий товар вважатиметься товаром не в належному стані і не буде придатний для подальшої реалізації. В такому випадку ми Вас проінформуємо і далі такий товар буде повернений Вам на відділення з якого Ви робили відправку, або на яке Ви забажаєте, послуги з доставки будуть покладені на отримувача товару
Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 визначений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), а саме продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
Крім того, Перелік містить в собі й такі непродовольчі товари:
! Забирайте товар тільки після попереднього огляду у перевізника і тільки якщо впевнені в його відповідності і якості. Якщо ви заберете пошкоджений або не в повній комплектації товар у перевізника, а потім звернетесь до нас з претензією - ми не зможемо прийняти або замінити такий товар, так як він міг бути пошкоджений в момент доставки або після отримання.
При отриманні товару огляньте уважно його стан і комплектацію, а також переконайтеся, що доставлений саме той товар, який ви замовляли. Якщо є сумніви щодо якості або відповідності товару, не сплачуйте і не забирайте його у перевізника, він повернеться до нас автоматично. Сфотографуйте товар у перевізника так, щоб було видно причину, і повідомте нам що саме не влаштовує. Ми перевіримо і знайдемо рішення
Буває так, що запчастина належної якості, але має інший вид і не підходить до Вашого авто
Можливі варіанти чому запчастина не підходить:
Якщо товар має механічні пошкодження або не в повній комплектації - не сплачуйте і не забирайте такий товар, він повернеться автоматично. Сфотографуйте товар у перевізника так, щоб було видно причину, далі повідомте про це співробітника перевізника, він має зафіксувати пошкодження письмово і на фото. Повідомте про це нас і надішліть фото підтвердження, щоб ми змогли виявити причину. В такому випадку за Вашим бажанням ми відправимо Вам заміну
Ми завжди зацікавлені розібратись і знайти рішення, але якщо ви заберете пошкоджений або не в повній комплектації товар у перевізника, а потім звернетесь до нас з претензією - ми не зможемо прийняти або замінити такий товар, так як він міг бути пошкоджений в момент доставки або після отримання. Тому наполягаємо, будь ласка перевіряйте товар перед отриманням
Якщо ви вже сплатили замовлення, але не забрали, так як товар виявився не в неналежному стані - ми повернемо Вам кошти на банківську карту протягом 3 робочих днів після отримання товару від перевізника, для цього повідомте дані платіжної карти для повернення грошей за придбаний товар. Також за Вашим бажанням можемо обміняти/відправити інший товар на заміну.
Якщо ви сплатили і забрали замовлення, а потім звернетесь до нас з претензією - ми не зможемо прийняти або замінити такий товар, так як він міг бути пошкоджений в момент доставки або після отримання.
У разі незгоди з правилами магазину Ви маєте право ініціювати проведення незалежної експертизи, яка може бути проведена лише установою, яка має відповідний спеціальний дозвіл (ліцензію) на проведення експертної діяльності в даній галузі. Витрати на проведення незалежної експертизи покладаються на покупця. Висновок експертизи має встановити причини, за яких товар став непридатним, які обставини вплинули на виникнення цих причини (виробничий брак, або внаслідок порушення правил транспортування, зберігання та користування тощо).
Якщо експертиза підтвердить брак товару ми повернемо Вам кошти на банківську карту протягом 3 робочих днів після отримання висновку експертизи, або за Вашим бажанням обміняємо/відправимо інший товар на заміну.
Якщо експертиза не підтвердить брак ми повернемо Вам товар
!Для того щоб ми могли виконати перед Вами гарантійні зобов’язання - встановлюйте запчастини тільки на СТО і обов’язково вимагайте заповнений акт виконаних робіт. Якщо ви самостійно встановите запчастину і вона вийде з ладу в гарантійний термін ми не зможемо Вам допомогти, так як виробники автозапчастин не дають гарантію, якщо запчастино встановлена не на СТО. Детальні умови повернення товару або обмін за посиланням