Меню
imgimg
Поиск
Корзина

Купуючи запчастини на avto100.in.ua Ви можете бути впевнені в їх якості!

Ми працюємо тільки з перевіреними постачальниками і виробниками запчастин. Всі імпортні товари ввезено в Україну легально, і мають необхідні дозволи. Перед відвантаженням товару наші фахівці перевіряють його стан, комплектацію та цілісність (під відео фіксацію)
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»Ви можете повернути або обміняти придбані в нашому інтернет-магазині товари, якщо з моменту придбання товару пройшло не більше 14 днів.

Повернення або обмін товару належної якості

Товар належної якості має бути у належному стані, тобто:

calendario
Товар не використовувався, не має слідів установки і має повну комплектацію
calendario
Упаковка виробника чиста і не пошкоджена

Перед тим як повертати товар будь ласка переконайтесь у виконанні вище зазначених вимог, також при підготовці товару до повернення не клейте скотч на упаковку виробника, якщо повертаєте перевізником проконтролюйте щоб співробітники перевізника не наклеїли скотч на упаковку виробника та зберегли початкову комплектацію товару

При виконанні зазначених умов і доставки товару на склад магазину протягом 14 днів після покупки, ми зобов’язуємось прийняти товар і повернути кошти покупцю, або обміняти на інший товар. Якщо отриманий від Вас товар не буде відповідати хоча б одній з вище перерахованих умов, то такий товар вважатиметься товаром не в належному стані і ми в праві не приймати такий товар

Послідовність дій для повернення або обмін товару належної якості

  1. При бажанні повернути або обміняти товар належної якості передзвоніть нам для фіксації інформації про повернення і узгодження способу доставки, за телефонами:
    +38 (050) 505-31-00
    +38 (095) 228-93-28
    +38 (063) 564-54-68
  2. Поверніть товар в належному стані зручним для Вас способом:
    • Перевізником Нова пошта №89, отримувач Аббасов Дмитро Владиславович, тел: 0631596369, Якщо Ви ініціатор повернення доставку оплачуєте Ви
    • Самостійно за адресом м. Дніпро, вул. М. Грушевського 10
  3. Після відвантаження зателефонуйте в колл-центр і повідомте номер ТТН та дані платіжної карти для повернення грошей за придбаний товар
  4. Після того як ми отримаємо товар, ми його перевіримо на предмет відповідності умовам повернення (під відео фіксацію)

Якщо товар відповідає вищезазначеним умовам повернення товару в належному стані - ми його приймемо і повернемо Вам кошти на Вашу банківську картку протягом 3 робочих днів після отримання повернення, або за Вашим бажанням обміняємо на інший товар

Якщо товар не буде відповідати умовам повернення товару в належному стані то ми не зможемо його прийняти, тому що такий товар вважатиметься товаром не в належному стані і не буде придатний для подальшої реалізації. В такому випадку ми Вас проінформуємо і далі такий товар буде повернений Вам на відділення з якого Ви робили відправку, або на яке Ви забажаєте, послуги з доставки будуть покладені на отримувача товару

Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 визначений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), а саме продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

Крім того, Перелік містить в собі й такі непродовольчі товари:

  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
  • корсетні товари;
  • парфюмерно-косметичні вироби;
  • пір'яно-пухові вироби;
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • зубні щітки;
  • мундштуки;
  • апарати для гоління;
  • помазки для гоління;
  • розчіски, гребінці та щітки масажні;
  • сурдини (для духових музичних інструментів);
  • скрипічні підборіддя;
  • рукавички;
  • тканини;
  • тюлегардинні і мереживні полотна;
  • килимові вироби метражні;
  • білизна натільна;
  • білизна постільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • друковані видання;
  • лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні;
  • матеріали (деревоволокнисті та деревостружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Повернення або обмін товару не належної якості

! Забирайте товар тільки після попереднього огляду у перевізника і тільки якщо впевнені в його відповідності і якості. Якщо ви заберете пошкоджений або не в повній комплектації товар у перевізника, а потім звернетесь до нас з претензією - ми не зможемо прийняти або замінити такий товар, так як він міг бути пошкоджений в момент доставки або після отримання.

При отриманні товару огляньте уважно його стан і комплектацію, а також переконайтеся, що доставлений саме той товар, який ви замовляли. Якщо є сумніви щодо якості або відповідності товару, не сплачуйте і не забирайте його у перевізника, він повернеться до нас автоматично. Сфотографуйте товар у перевізника так, щоб було видно причину, і повідомте нам що саме не влаштовує. Ми перевіримо і знайдемо рішення

Буває так, що запчастина належної якості, але має інший вид і не підходить до Вашого авто

Можливі варіанти чому запчастина не підходить:

  • не вірний підбір клієнтом - якщо ви самостійно підібрали товар на сайті і не погодились на перевірку відповідності нашими спеціалістами по VIN коду, в такому випадку послуги з доставки сплачуєте ви.
  • не вірний підбір магазином - якщо за Вашим запитом підбір виконали наші спеціалісти, в такому випадку послуги з доставки сплачуємо ми і якщо Ви замовите заміну цієї запчастини то її доставку ми також оплатимо.
  • переобладнання авто – якщо наприклад був замінений двигун, тощо. В такій ситуації деталі можуть не відповідати VIN коду вашого авто, і як наслідок не підходити. Якщо ви нас не попередили про переобладнання авто до підтвердження замовлення, то це не буде вважатись як «не вірний підбір магазином» і послуги з доставки в таких випадках сплачуєте ви

Якщо товар має механічні пошкодження або не в повній комплектації - не сплачуйте і не забирайте такий товар, він повернеться автоматично. Сфотографуйте товар у перевізника так, щоб було видно причину, далі повідомте про це співробітника перевізника, він має зафіксувати пошкодження письмово і на фото. Повідомте про це нас і надішліть фото підтвердження, щоб ми змогли виявити причину. В такому випадку за Вашим бажанням ми відправимо Вам заміну

Ми завжди зацікавлені розібратись і знайти рішення, але якщо ви заберете пошкоджений або не в повній комплектації товар у перевізника, а потім звернетесь до нас з претензією - ми не зможемо прийняти або замінити такий товар, так як він міг бути пошкоджений в момент доставки або після отримання. Тому наполягаємо, будь ласка перевіряйте товар перед отриманням

Якщо ви вже сплатили замовлення, але не забрали, так як товар виявився не в неналежному стані - ми повернемо Вам кошти на банківську карту протягом 3 робочих днів після отримання товару від перевізника, для цього повідомте дані платіжної карти для повернення грошей за придбаний товар. Також за Вашим бажанням можемо обміняти/відправити інший товар на заміну.

Якщо ви сплатили і забрали замовлення, а потім звернетесь до нас з претензією - ми не зможемо прийняти або замінити такий товар, так як він міг бути пошкоджений в момент доставки або після отримання.

У разі незгоди з правилами магазину Ви маєте право ініціювати проведення незалежної експертизи, яка може бути проведена лише установою, яка має відповідний спеціальний дозвіл (ліцензію) на проведення експертної діяльності в даній галузі. Витрати на проведення незалежної експертизи покладаються на покупця. Висновок експертизи має встановити причини, за яких товар став непридатним, які обставини вплинули на виникнення цих причини (виробничий брак, або внаслідок порушення правил транспортування, зберігання та користування тощо).

Якщо експертиза підтвердить брак товару ми повернемо Вам кошти на банківську карту протягом 3 робочих днів після отримання висновку експертизи, або за Вашим бажанням обміняємо/відправимо інший товар на заміну.

Якщо експертиза не підтвердить брак ми повернемо Вам товар

Повернення або обмін товару по гарантії

!Для того щоб ми могли виконати перед Вами гарантійні зобов’язання - встановлюйте запчастини тільки на СТО і обов’язково вимагайте заповнений акт виконаних робіт. Якщо ви самостійно встановите запчастину і вона вийде з ладу в гарантійний термін ми не зможемо Вам допомогти, так як виробники автозапчастин не дають гарантію, якщо запчастино встановлена не на СТО. Детальні умови повернення товару або обмін за посиланням