Корзина
Меню
imgimg
Поиск
VIN
Корзина
Не уточнен автомобильвнимание

Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.

Не уточнен автомобильвнимание

Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.

Датчик витрати повітря

filter
Фільтр
Виробник

Рекомендації по заміні

Ознаки несправностей
Плаваючі холості оберти, порушення плавності ходу, утруднений запуск двигуна, збільшення витрати палива

Періодичність заміни
При несправності

Деталі на які звернути увагу при заміні
Фільтр повітряний,

Датчик витрати повітря, параметри та функції

Незалежно від конструкції системи живлення бензинового двигуна, надважливу роль має співвідношення палива та повітря у камері згоряння. У старих двигунах цю пропорцію регулював карбюратор. Електронне керування сучасними моторами передбачає використання низки датчиків для отримання даних. Один з них — датчик витрати повітря, купити який можна в магазині запчастин Avto100.

Навіщо потрібен датчик масової витрати повітря

Датчик масової витрати повітря (MAF-sensor) встановлюється у повітропроводі між повітряним фільтром та дросельною заслінкою, ближче до корпуса фільтра, або впускним колектором. Основна задача ДМРВ — максимально точно обчислити кількість повітря, яке потрапляє у корпус дроселя.

Отримана інформація у вигляді електричних імпульсів надсилається до блоку керування двигуном, який миттєво обчислює потрібну кількість пального для оптимальної роботи двигуна у реальному часі.

Електронний блок управління (ЕБУ) враховує цілу низку показників — кількість обертів, навантаження, температуру двигуна, положення дросельної заслінки, температуру та кількість повітря та кількість палива. Маючи ці показники, блок забезпечує ефективну та економну роботу двигуна у будь-яких умовах.

Конструкція датчика витрати повітря, принцип роботи

Датчик масової витрати повітря складається з корпусу, який вмонтовано у приймальний повітропровід, та двох резисторів:

  1. Резистор температури (RT). Фактично це датчик для вимірювання температури повітря, що поступає.
  2. Резистор швидкості повітря (RS). Визначає швидкість повітряного потоку.

Другий резистор охолоджується залежно від кількості та температури повітря та змінює опір у певних межах. Але для того, аби врівноважити постійну різницю температур між двома резисторами, на резистор швидкості подається струм, який динамічно регулюється електронним блоком управління.

Саме цей балансувальний струм використовується як вимірювальна величина для обчислення електронікою маси повітря, що потрапляє на впуск. Отримавши цей параметр, ЕБУ обчислює відповідну кількість палива, яке миттєво подає через форсунки у камери згоряння. Тобто, мета застосування двох опорів у розходомірі полягає у тому, аби підтримувати оптимальне співвідношення бензину та повітря під час згоряння.

Варто зауважити, що в автомобілях з автоматичною коробкою передач з електронним керуванням датчик масової витрати повітря допомагає обчислити точки перемикання передач. У разі виходу MAF-sensor з ладу АКПП також не буде працювати коректно, або працювати в аварійному режимі.

Ознаки несправності датчика повітря

Робочий елемент ДМРВ дуже чутливий до забруднення та вологи, а тим більше до механічних пошкоджень. Наприклад, надмірна волога, що попала на повітряний фільтр під час миття, може призвести до тимчасового або безповоротного виходу з ладу датчика масової витрати повітря.

Основні ознаки несправності MAF-сенсора:

  • під час спроби старту двигун прокручується, але не запускається;
  • невірний розрахунок пропорцій паливоповітряної суміші призводить до перевитрати палива;
  • нерівномірна робота двигуна;
  • різка втрата потужності;
  • поява провалів при розгоні або при старті з місця;
  • ривки та смикання при перемиканні АКПП;
  • поява помилок та піктограми Check Engine на приладовій панелі.

Під час сканування за допомогою діагностичного обладнання сканер видасть одну, або декілька з таких помилок — Р0100, Р0101, Р0102, Р0103 або Р0104. Всі вони свідчитимуть про проблеми з ланцюгом датчика витрати повітря. Також варто звернути увагу на помилки Р0171 або Р0174, які також вказують на несправність або забруднення чутливих елементів розходоміра.

Як перевірити та де купити якісний датчик витрати повітря в Україні

На жаль, підручними засобами перевірити роботоздатність датчика витрати повітря навряд чи вийде. Фактично єдиний точний спосіб перевірки — сканер. При підключенні сканера діагности перевіряють сигнали з датчика MAF на різних обертах та порівнюють їх з номінальними.

Аби впевнитись у тому, що з ладу вийшов саме датчик масової витрати повітря, можна замінити його на гарантовано робочу запчастину та перевірити роботу двигуна таким чином.

Купити новий датчик витрати повітря онлайн з гарантією в оригіналі, або ж якісний його замінник, можна в інтернет-магазині автозапчастин Avto100. Для цього достатньо використати один з доступних методів:

  • купити ДМРВ за VIN-кодом автомобіля;
  • підібрати MAF-sensor за заводським каталоговим номером;
  • вказати у відповідних полях на цій сторінці рік випуску, марку та модель автомобіля, тип кузова та двигуна;
  • звернутись по допомогу до менеджера магазина через форму зворотного зв'язку на сайті або замовити зворотний дзвінок телефоном.

Менеджер швидко оформить доставку по всій території України, а оплату можна здійснити будь-яким зручним для покупця способом.