













Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.
Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.
Рекомендації по заміні
Ознаки несправностей
Порушення кутів установки коліс, вібрація рульового колеса (керма), нерівномірний знос шин.
Періодичність заміни
При несправності
Деталі на які звернути увагу при заміні
Рульова тяга, Пильовик рульової рейки,
Система рульового управління складається з багатьох важливих компонентів. Проте на безпеку та керованість автомобіля найбільше впливають рульові тяги та їх наконечники. Вони зношуються швидше, оскільки контактують з поворотним кулаком, який передає вібрації та навантаження від коліс. Якщо купити рульові наконечники високої якості у магазині Avto100, це врятує рульовий механізм від швидкого зношення та поліпшить безпеку та керованість.
Практично всі легкові автомобілі останніх років випуску мають рейковий рульовий механізм. Старіші моделі комплектувались механізмами різних конструкцій, але в основі архітектури будь-якої системи лежить рульова трапеція:
Зусилля від керма передається через рульовий вал на рейку, а з неї на праву та ліву рульову тягу. Поворотні кулаки, до яких кріпиться маточина, з'єднані з рульовою рейкою тягами. Оскільки поворотний кулак рухається як у горизонтальній, так і у вертикальній площині, зусилля для повороту коліс потрібно передавати під різними кутами.
При цьому необхідно враховувати той факт, що кут повороту рульового колеса пропорційно відповідав куту повороту коліс. Якщо на будь-якій з ланок передачі зусилля виникне люфт, з'явиться небезпека втрати керування. Тому стан рульової рейки, тяг та наконечників тяг критично важливий.
Оскільки передача зусилля на поворотний кулак здійснюється під різними кутами залежно від кута повороту коліс та коливання підвіски, необхідно застосувати таке з'єднання, яке забезпечувало б надійне кріплення незалежно від кута. Такою конструкцією став кульовий шарнір, який жорстко прикріплений до різьбової частини наконечника.
Наконечник рульової тяги складається з наступних компонентів:
Різьбова частина наконечника потрібна для коригування загальної довжини тяги. Відстань між зовнішньою та внутрішньою точками кріплення тяги в зборі з наконечником повинна коригуватись під час регулювання кута сходження передніх коліс.
Кут сходження обов'язково регулюється після ремонту або заміни певних запчастин рульового механізму, тяг або наконечників. Якщо кут не відрегулювати, або виставити некоректно, це вплине не тільки на керованість автомобіля, але й на інтенсивність зношування шин.
Оскільки наконечники мають критичне значення у керованості автомобіля та безпеці загалом, потрібно періодично перевіряти їх стан як візуально, так і за допомогою інших засобів. До критичних пошкоджень наконечників та симптомів зносу відносять:
Зовнішні наконечники рульових тяг підбираються згідно з розмірами оригінальної запчастини, встановленої виробником. Зазвичай користувачі магазину Avto100 обирають аналоги від відомих надійних брендів DELPHI, JP GROUP, FEBI BILSTEIN. Підібрати на 100% сумісний наконечник можна за VIN-кодом автомобіля. Також на сайті працює зручна система пошуку за каталоговим номером запчастин, роком випуску автомобіля, моделлю та типом кузова.
Термін служби наконечників залежить як від їх якості, так і від умов експлуатації, стилю водіння. За відгуками користувачів магазину запчастин, заміна наконечника актуальна на пробігу від 25 до 40 тисяч км.
Згідно з вибором більшості клієнтів інтернет-магазину Avto100, найбільш зносостійкими та якісними вважаються наконечники виробників FEBI BILSTEIN, PROFIT, CTR, JP GROUP та DELPHI. При виборі потрібно звертати увагу на наявність кріпильних елементів, оскільки повторне використання гайок та шплінтів вкрай небажане.
Для перевірки наконечника рульової тяги необхідно, аби автомобіль стояв колесами на землі. Потрібно покласти пальці на наконечник та поворотний кулак, а помічник повинен похитати кермом праворуч-ліворуч з невеликою амплітудою. Якщо є люфт у з'єднанні кульового пальця та корпуса наконечника, він відчуватиметься рукою. За наявності люфту наконечник підлягає заміні, після чого необхідно виконати коригування кута сходження коліс.