













Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.
Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.
Рекомендації по заміні
Ознаки несправностей
Розгойдування при найменших поворотах керма, шум на нерівностях
Періодичність заміни
При несправності
Деталі на які звернути увагу при заміні
Втулка стабілізатора, Скоба стабілізатора, Ремкомплект стабілізатора, Сайлентблок важеля,
Керованість та прогнозованість маневру автомобіля напряму залежить від якості контакту всіх чотирьох коліс з дорожнім покриттям. Під час поворотів або різких маневрів кузов під впливом інерційних сил перехиляється у той чи інший бік та намагається змістити центр тяжіння.
Якою б жорсткою не була підвіска, вона не може вплинути на здатність коліс утримувати дорогу під час поворотів, маневрування або проїзду нерівних ділянок. Штанга стабілізатора у машинах з незалежною підвіскою частково компенсує вертикальний рух коліс, а з'єднує стабілізатор з важелями підвіски стійка стабілізатора, купити яку можна в магазині Avto 100.
Стабілізатор поперечної стійкості є торсіонною штангою, яка працює на скручування, та з'єднує лівий і правий важелі незалежної підвіски. Задача стабілізатора — зменшити крен кузова під час поворотів та маневрування, та утримати колеса на дорозі під час виконання маневрів.
В деяких моделях автомобіля стабілізатор приєднано до важелів підвіски за допомогою гумової втулки. Також через гумові втулки штанга стабілізатора фіксується у двох точках на підрамнику або іншій силовій структурі кузова. Це дає їй змогу отримати можливість скручування, коли кузов крениться в один чи інший бік.
Автомобілі з незалежною підвіскою переднього та заднього мосту мають два стабілізатори, спереду та ззаду. Машини з залежною задньою підвіскою мають тільки передній стабілізатор та пару стійок стабілізатора. В більшості передньопривідних автомобілів роль заднього стабілізатора відіграє балка заднього моста.
За типом з'єднання з важелем підвіски тяга стабілізатора може бути декількох типів:
Стійки стабілізатора також розрізняються за матеріалом виготовлення. Більшість таких запчастин виготовлено зі сталі чи вилито з алюмінію. Алюмінієві тяги зазвичай з'єднуються з запчастинами підвіски за допомогою сайлентблоків. Такі стійки виробляють компанії AUTOMEGA, JP GROUP.
На автомобілях останніх років випуску все частіше використовуються пластикові або композитні стійки. Їх великий плюс у тому, що вони дуже легкі, міцні та не схильні до корозії. Найбільш надійні серед композитних тяг стабілізатора — STARLINE, LEMFÖRDER та FEBI BILSTEIN.
Перед тим як купити стійки стабілізатора на свій автомобіль, варто проаналізувати деякі нюанси, які впливають на термін служби запчастини. Насамперед це:
Підбір тяг стабілізатора здійснюють у магазині Avto100 за допомогою зручної системи пошуку за роком випуску автомобіля, каталоговим номером, або використовують пошук запчастин за VIN-кодом.
Якісні стійки зазвичай можуть прослужити до 40-50 тисяч пробігу. Проте ресурс запчастини залежить від умов експлуатації та якості, а також дотримання вимог виробника під час встановлення. Також варто пам'ятати, що тяги стабілізатора міняються парно, зліва та справа.
Довжина тяг стабілізатора розрахована інженерами з урахуванням штатного кліренсу підвіски. Якщо збільшити дорожній просвіт без заміни стійок стабілізатора, запчастина буде змушена витримувати нештатні навантаження, окрім того, це може відбитись на керованості та стабільності автомобіля під час маневрування.
Пошкодження або руйнування тяг стабілізатора може призвести до втрати поперечної стійкості. Проте якщо пошкоджена геометрія стійки або кріплення до деталей підвіски, то є ризик пошкодити інші елементи підвіски під час руху. Загалом рух з несправною стійкою стабілізатора можливий, за умови дотримування швидкості до 40-50 км/г.