













Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.
Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.
Рекомендації по заміні
Ознаки несправностей
Труднощі з запуском двигуна, нестійка робота на холостому ходу, білий дим вихлопу
Періодичність заміни
80 тис.км.
Деталі на які звернути увагу при заміні
Мастило для свічок запалювання, Блок/Реле свічок розжарювання,
Особливість установки
Парна заміна
Якщо для запуску бензинового двигуна у будь-яку пору року достатньо певної кількості паливно-повітряної суміші у певній кількості та іскри, дизельний мотор може не запуститись у холодну погоду.
Це відбувається через те, що для загоряння порції палива у камері згоряння потрібен високий тиск та висока температура. Свічки розжарювання, купити які можна у каталозі магазина Avto100, ефективно розв'язують цю проблему.
Свічка розжарювання являє собою нагрівальний елемент, який встановлено безпосередньо у камері згоряння. Основне завдання цієї свічки — прогрівати повітря над поршнями (у камері згоряння) до певних значень.
Завдяки цьому загоряння порції палива, яку впорскують форсунки, під дією тиску здійснюється швидко та ефективно незалежно від температури навколишнього середовища.
Зрозуміло, що чим скоріше температура у камері згоряння зросте, тим скоріше відбудеться пуск дизельного двигуна у холодну погоду. Проте у будь-якому випадку перед першим спалахом паливно-повітряної суміші система пуску має виконати низку дій за наступним алгоритмом:
На першому та другому етапі система сповіщає водія про роботу свічок розжарювання появою піктограми на панелі приладів. Коли свічки розжарювання прогріваються, піктограма зникає, отже можна запускати двигун.
У більшості випадків свічки розжарювання дизеля налаштовані на прогрів повітря камери згоряння до 230-240 °C. Тільки після цього електронний блок керування двигуном подає сигнал на впорскування палива у камеру згоряння. Якщо температура нижча за номінальну, система подає відповідний сигнал на панель приладів про пошкодження або вихід з ладу свічок.
У багатьох випадках першим сигналом про те, що щось пішло не так, є поява піктограми Check Engine. Але точну причину поломки можна взнати лише після повного сканування системи керування двигуном. З усім тим існують певні ознаки, що вказують на вихід з ладу саме свічок розжарювання.
Зазвичай ресурс свічок розжарювання складає від 120 до 150 тисяч км за умов використання якісного дизельного пального справних систем подачі палива, електронних систем керування двигуном тощо.
Кожна модель дизельного двигуна потребує індивідуального підбору свічок запалювання. Це пояснюється різницею в характеристиках та посадкових параметрах, а також номіналами струму та температури для кожного з двигунів.
Оптимальним методом, за яким можна підібрати та купити свічки розжарювання кращої якості у магазині автозапчастин Avto100 — вибір за каталоговим номером запчастини. Зазвичай каталог магазину надає можливість підібрати як оригінальні свічки, так і від сторонніх виробників.
Також можна визначити тип та модель свічки за VIN-кодом автомобіля, за роком випуску, типом двигуна, маркою та моделлю. Якщо виникають питання щодо сумісності запчастин, варто скористатись безкоштовною консультацією фахівця за телефоном або через форму зворотного зв'язку на цій сторінці.
Навіть без додаткових діагностичних засобів зазвичай можна визначити працездатність свічки розжарювання візуально. Перш за все потрібно оглянути контактну групу свічки — не повинно бути слідів корозії або механічної деформації. У деяких випадках контакти можуть бути пошкоджені, якщо не дотримуватись номінальної сили затягування (контролюється динамометричним ключем). Також великий шар нагару чи пошкодження та деформація можна виявити на нагрівальному стрижні свічки. Все це свідчить про необхідність заміни запчастини.
Якісні свічки розжарювання служать досить довго (до 200 тисяч пробігу), проте і вони потребують певного догляду. Як мінімум — профілактики закисання та закоксовування різьби у посадкових отворах. Оскільки свічка знаходиться під впливом високих температур та сильного тиску, є вірогідність заклинювання різьби. Це може спричинити руйнування запчастини під час заміни. Тому час від часу потрібно на декілька обертів викручувати свічку з гнізда, а закручувати виключно за допомогою динамометричного ключа згідно з номінальним крутним моментом.
Старі моделі дизельних двигунів зі свічками розжарювання з відкритою спіраллю потребують не менш ніж 30-70 секунд для розігріву елемента до 1000-1400 градусів. Сучасні моделі дизелів мають закриті нагрівальні елементи та можуть розжарюватись значно швидше — за 3-10 секунд залежно від стану та температури середовища.