Корзина
Меню
imgimg
Поиск
Корзина
Не уточнен автомобильвнимание

Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.

Не уточнен автомобильвнимание

Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.

Провід високовольтні

filter
Фільтр
Виробник
Місце встановлення

Рекомендації по заміні

Ознаки несправностей
Труднощі з запуском двигуна, нестійка робота на холостому ходу

Періодичність заміни
40 тис.км.

Деталі на які звернути увагу при заміні
Котушка запалювання, Свічки запалювання,

Ми продаємо провід високовольтні на наступні автомобілі:

Параметри вибору високовольтних дротів, конструкція

Свічкові високовольтні дроти відіграють надважливу роль у функціонуванні системи запалювання, кінцевою ціллю якої є вчасне утворення якісної іскри між електродами свічки. Коли потрібно купити високовольтні дроти, термін служби та ознаки несправності знають фахівці магазину автозапчастин Avto100.

Функції та будова високовольтних дротів

Дроти свічок запалювання з'єднують або окремі котушки, або блок котушок зі свічками запалювання. На двигунах минулих років випуску дроти з'єднували зі свічками розподілювач, а також центральний контакт розподілювача з загальною котушкою.

Проте на сучасних бензинових двигунах реалізована система «котушка на свічці», де контакт свічки безпосередньо взаємодіє з індивідуальною котушкою до кожного з циліндрів. Імпульс керування у такому випадку подається на котушку за допомогою звичайного дроту.

Базові функції високовольтних дротів свічок запалювання наступні:

  • забезпечення надійного контакту між виводом свічки та контактом дроту;
  • постачання струму високої напруги (до 30 000 В) на електроди свічки;
  • стійкість до високої температури та хімічна стійкість матеріалу ізолятора.

Вимоги до високовольтних дротів досить суворі, чим і пояснюється їх непроста конструкція.

Конструкція високовольтного дроту

Конструкція високовольтного проводу базується на складній будові основного сердечника. Він складається з арамідного (або нейлонового) волокна, який просочений вуглецем для надання сердечнику певних струмопровідних властивостей.

Водночас центральна жила обов'язково повинна мати наперед розрахований опір, аби компенсувати швидкозмінну напругу та запобігти появі паразитних електричних, електромагнітних та радіо сигналам. Ці сигнали можуть зашкодити роботі керуючої електроніки, електронному блоку управління, датчикам та іншій чутливій апаратурі на борту автомобіля.

З тих же міркувань додатковим захистом служить наступний шар, що вкриває сердечник — латексна або силіконова оболонка. На двигунах деяких автомобілів, здебільшого японських, встановлено встановлюють спіральні дроти, або дроти з магнітною індуктивністю. Така конструкція використовується на багатьох моделях Toyota, Honda, Nissan, Infiniti та Lexus.

Наступний шар виготовляють з термостійкого синтетичного каучуку для додаткової ізоляції електричного струму. А для зміцнення та для запобігання механічним пошкодженням цей шар огорнуто еластичним плетеним скловолокном, який своєю чергою вкрито силіконом.

На обох кінцях високовольтного дроту розташовані еластичні ковпачки, всередині яких встановлено електричні роз'єми для контакту свічки та котушки запалювання. Причому ковпачок має бути герметичним, щільно прилягати до ізолятора свічки та також не проводити електричний струм.

Коли потрібно купити високовольтні дроти, ознаки несправності

Треба розуміти, що циклічна подача струму високої напруги через дріт з часом руйнує вуглецевий струмопровідний шар. Тому здатність провідника спрямовувати струм поступово втрачається. Складність у тому, що чіткі терміни служби високовольтного дроту залежать від багатьох чинників.

Втім, кожен власник автомобіля у змозі визначити ступінь зношення високовольтних дротів за певними ознаками:

  1. Механічні або термічні пошкодження оболонки дроту, тріщини, розшарування тощо. Такі фактори прямо впливатимуть на функціональність запчастини, існує велика ймовірність того, що у місці пошкодження дріт буде пробивати на масу (головка блоку циліндрів, клапанна кришка). А це означає, що струм не доходитиме до свічки.
  2. Двигун троїть на будь-яких обертах, чи при роботі у деяких режимах.
  3. Ізоляція дроту змінює колір та еластичність на певних ділянках.
  4. Опір дроту. Залежить від конкретного двигуна, проте у більшості випадків типовий опір становитиме 10 000-15 000 Ом, а для спіральних (індуктивних) дротів близько 3 000 Ом.

Таким чином, купити високовольтні дроти потрібно у випадках, коли їх опір становитиме менш як 3 000 Ом, або більше за 20 000 Ом. Практика вказує на те, що високовольтні кабелі свічок зношуються на пробігу орієнтовно 40-60 тисяч км.

Якісні високовольтні дроти в Україні з гарантією

Отже, заміна цих запчастин виконується лише за необхідністю та не прив'язана до конкретних термінів та пробігу. Для заміни власник автомобіля може купити оригінальні високовольтні дроти свічок запалювання, а також замінники. Варто пам'ятати, що магазин автозапчастин Avto100 пропонує також дроти сторонніх виробників для вторинного ринку.

Якісні високовольтні дроти, ціна яких нижча за оригінальні, можна знайти за каталоговим номером, або підібрати запчастини одним з доступних шляхів:

  • за VIN-кодом автомобіля;
  • за моделлю та маркою;
  • вказавши рік випуску, тип та потужність двигуна, комплектацію та тип кузова.

Аби гарантувати повну сумісність з двигуном, користувач може скористатись безкоштовною консультацією менеджера магазина. Для цього варто лише зв'язатись з фахівцем через форму зворотного зв'язку на сайті, або замовити телефонний дзвінок.