Корзина
Меню
imgimg
Поиск
Корзина
Не уточнен автомобильвнимание

Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.

Не уточнен автомобильвнимание

Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.

Котушка запалювання

filter
Фільтр
Виробник
Місце встановлення
Сторона встановлення

Рекомендації по заміні

Ознаки несправностей
Троение двигуна, підвищена витрата палива, зниження потужності, ривки і провали в роботі двигуна

Періодичність заміни
При несправності

Деталі на які звернути увагу при заміні
Провід високовольтні, Свічки запалювання,

Ми продаємо котушка запалювання на наступні автомобілі:

Котушка запалювання: типи, характеристики та вибір

Абсолютно всі автомобілі з бензиновими двигунами внутрішнього згоряння застосовують 12-вольтові бортові електричні системи. Проте всім відомо, що для іскроутворення на електродах свічок запалювання потрібна напруга понад 20 000 В.

Єдиним поки що доступним шляхом перетворити струм низьковольтової бортової системи у короткочасний високовольтовий розряд є котушка запалювання, купити яку можна в магазині автозапчастин Avto100.

Як працює котушка запалювання, призначення

Класична котушка запалювання побудована на тому самому принципі, що і будь-який трансформатор постійного струму. Вона має сердечник з феромагнітного металу та дві мідних котушки — первинну та вторинну. На вхідні контакти котушки подається постійний струм 12 В, а на виході отримується струм високої напруги.

Первинна обмотка виконана з товстого мідного дроту з меншою кількістю витків. В той самий час вторинна обмотка має більшу кількість витків тонкого дроту з міді. Обидві котушки ізольовані як від сердечника, так і одна від одної.

Залежно від типу двигуна у вихідний ланцюг котушки може бути вмонтовано певний опір, аби обмежити високовольтовий струм, який буде подаватись через високовольтовий дріт на свічку запалювання, або на розподільник.

Більш сучасні системи електронного запалювання отримали досконалішу схему утворювання імпульсного струму високої напруги. Наприклад, замість механічних контактів у розподільнику використовується датчик, що встановлено на валу двигуна. Датчик положення вала більш точно простежує положення поршнів та здатний більш точно визначити момент виникнення іскри (момент запалювання).

Типи котушок запалювання

В старіших двигунах використовували одну котушку запалювання для всіх свічок, а високовольтовий струм подавався на розподілювач. Він у певному порядку спрямовував струм через високовольтні дроти до кожної свічки. Сучасні котушки запалювання являють собою компактні обмотки, для герметизації залиті епоксидною смолою.

На сьогодні у магазині автозапчастин Avto100 можна купити котушки запалювання наступних типів:

  1. Одинарні котушки запалювання. Використовуються в сучасних системах запалювання із встановленням безпосередньо на свічку.
  2. Розподільні котушки. Встановлюються в класичні системи запалювання, коли струм високої напруги спрямовується на розподільник, а звідти передається на кожен з циліндрів.
  3. Рейкові котушки запалювання. Тип котушок, які монтуються на загальну рейку, застосовуються у багатоциліндрових двигунах.

Крім того, часто використовуються подвійні котушки запалювання, які генерують струм високої напруги для двох циліндрів одночасно, при цьому запалювання робочої суміші відбувається лише в одному з цих циліндрів на такті стиснення.

Симптоми виходу з ладу котушки запалювання

Несправна котушка запалювання, або блок котушок, можуть призвести до виникнення низки негативних наслідків. Попри те що ці симптоми часто бувають характерні для виходу з ладу інших запчастин, за умов їх появи варто звернути увагу саме на котушку.

  1. Падіння потужності двигуна. Може відчуватись не миттєво, а поступово.
  2. Висока витрата палива.
  3. Складний пуск двигуна як на холодну, так і на гарячу.
  4. Виникнення помилок під час сканування, поява індикатора Check Engine на панелі.
  5. Під час діагностування можливо виникнення помилок, пов'язаних з пропуском іскроутворення в одному чи декількох циліндрах, з каталізатором (датчиками кисню) тощо.

Причиною виходу з ладу котушок запалювання може бути природне зношення елементів, але найчастіше котушка виходить з ладу через замаслювання, коли моторна олива потрапляє на контакти котушок, або в середину. Наприклад, витік оливи з-під прокладки клапанної кришки, біля якої котушки розташовуються найчастіше.

Як підібрати та купити кращу котушку запалювання

Для кожної моделі двигуна виробники постачають на вторинний ринок автозапчастин котушки запалювання певної конфігурації та з чітко окресленими характеристиками. Електронний каталог автозапчастин магазину Avto100 пропонує найширший вибір котушок запалювання в Україні.

Аби точно підібрати запчастину до конкретного автомобіля, можна скористатись одним з доступних алгоритмів:

  • пошук запчастин за VIN-кодом автомобіля;
  • можна купити котушку запалювання, вказавши її каталоговий номер;
  • також доступний підбір за роком випуску, моделлю, типом двигуна та кузова.

Для цього достатньо ввести потрібні дані у відповідні поля на сайті магазину. Крім того, можна звернутись до фахівців Avto100 через форму зворотного зв'язку або за телефоном. Це зекономить час та кошти під час купівлі котушки запалювання та гарантуватиме відмінну якість і швидку доставку по Україні.