Корзина
Меню
imgimg
Поиск
VIN
Корзина
Не уточнен автомобильвнимание

Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.

Не уточнен автомобильвнимание

Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.

Сальник коленвала, розподільника

filter
Фільтр
Виробник
Знайдено 1 шт
Фільтр
Фільтр
Знайдено 1 шт
viewRowviewRow

Перевірка по VIN-коду

Найкращий спосіб переконатись, що запчастина точно підійде

Ми перевіримо сумісність за оригінальним OEM каталогом і оперативно надамо Вам результат

Що таке VIN-код?

Починаючи з 1981 року, світові виробники автомобільної техніки для ідентифікації машини використовують спеціальний унікальний код — Vehicle Identification Number (VIN). З того часу кожна машина, яка сходить з конвеєра, має власний індивідуальний ідентифікатор.

Код складається з 17 знаків та жодного разу не повторюється, причому він не містить літер І та О, тому не плутайте з цифрами 1 та 0. Тобто, VIN-номер можна порівняти з ДНК людини — у цих знаках зашифрована абсолютно вся інформація про автомобіль від моменту випуску до поточного моменту.

Де знаходиться ВІН-код?

Знайти VIN-код свого автомобіля можна різними шляхами. Найпростіше це він розташований у техпаспорті автомобіля або в додатку ДІЯ

vin-text

А також на самому автомобілі, чому в народі його ще називають «номер кузова»

  1. В спеціальному віконці на лобовому склі (на лівій верхній частині приладової панелі внизу лобового скла).
  2. Під капотом на спеціальній маркувальної таблиці.
  3. Під обшивкою підлоги близько водійського сидіння.
  4. На кузовній стійці з боку водія (поруч з водійським сидінням в самому низу арки).
vin-text

Розташування він номеру залежить від конкретної моделі, проте його наявність на машинах після 1981-1982 року випуску обов'язкова.

Яку інформацію несе ВІН-код?

Кожний символ та його розташування у коді несе певну інформацію. Загалом без зайвих клопотів з VIN-номера можна дізнатись наступну інформацію:

  1. Країна, в якій автомобіль вироблено.
  2. Марка та бренд виробника.
  3. Місяць та рік випуску.
  4. Комплектація автомобіля.
  5. Тип та об'єм двигуна, тип трансмісії.
  6. Колір та тип кузова.
  7. Серійний номер кузова та двигуна.
  8. Завод, на якому виконувалось збирання.

Це лише первинна інформація. Крім цього за VIN-кодом можна прослідкувати всю історію автомобіля — проходження технічного обслуговування, участь у ДТП, чи не перебуває автомобіль у розшуку, викрадення, дати та ціль проведення ремонтних робіт, дані про реєстрацію автомобіля від дня випуску.

Як купити запчастини за VIN-кодом у магазині Avto100?

Виходячи з того, що ВІН-номер несе величезний масив інформації щодо конкретного автомобіля, знайти будь-яку запчастину у каталозі надзвичайно просто. Це буде саме та деталь, яку виробник встановив на конвеєрі, саме та деталь, як повністю сумісна з маркою, моделлю та комплектацією конкретного автомобіля.

Для коректного пошуку по він коду необхідно виконати наступні дії:

  1. Ввести VIN-код автомобіля у відповідне поле на цій сторінці.
  2. Ввести назву запчастини та надати додаткову інформацію, якщо вона є, у наступному полі.
  3. В останньому полі потрібно вказати свій номер телефона для зворотного зв'язку.

Після цього наші експерти підберуть сумісні запчастини і оперативно нададуть Вам результат з роз’ясненнями про виробників та рівень якості. Ми працюємо через офіційні OEM-каталоги, це забезпечує 100% точність.

Чому купити запчастини за VIN-номером — це оптимальний варіант?

Великий плюс пошуку запчастин за ВІН-кодом не тільки у тому, що є можливість купити ОЕМ запчастини (оригінальні), але й аналоги, aftermarket parts такі як Bosch, Lemförder, Sachs та інші. Це забезпечить абсолютну сумісність з моделлю автомобіля. Надійність та тривалий ресурс такої деталі магазин підкріплює гарантією виробника.

В результаті пошук за ВІН-кодом має наступні переваги:

  1. Повна сумісність з моделлю автомобіля, враховуючи всі технічні нюанси та особливості конкретної комплектації.
  2. Можливість підібрати оригінальні запчастини (ОЕМ), або на заміну їм — аналоги від інших виробників, aftermarket.
  3. Гарантія від магазину — якість та 100% сумісність.

Якщо під час пошуку запчастин по VIN-коду виникнуть питання, експерти магазину Avto100 нададуть професійну консультативну допомогу, та підберуть деталі відмінної якості, повністю сумісні з потрібним автомобілем.

Також якщо бажаєте Ви можете перейти до каталогукаталогу, і самостійно підібрати запчастини за характеристиками вашого автомобіля, а потім з карточки товару запросити перевірку по він коду

Функції та конструкція сальників колінвала та розподілвала

Система змащення двигуна сконструйована таким чином, що має зберігати герметичність під час роботи. У іншому випадку не виключений витік моторної оливи та масляне голодування двигуна. Зазвичай для герметизації статичних елементів використовуються прокладки або герметики. 

Наприклад, прокладка клапанної кришки, прокладка піддона. Але для рухомих частин необхідно застосовувати сальники. Магазин Avto100 пропонує купити сальники колінвала та розподілвала й ознайомитись з причинами їх несправності.

Де розташовані та як працюють сальники валів?

Запчастини двигуна, що рухаються або обертаються, обов'язково потребують змащення, оскільки взаємодіють зі статичними елементами — блоком циліндрів, головкою блока, картером КПП тощо. Якщо рухомий елемент повинен виходити за габарити нерухомого, зону змащення необхідно ізолювати, аби уникнути витоку моторної оливи.

Для цього існують ущільнювачі та сальники. Технічно сальник являє собою еластичний елемент, який впресовується у нерухому частину двигуна та щільно облягає рухомий елемент, дозволяючи йому безперешкодно рухатись. Так, сальники клапанів встановлюють на напрямній втулці головки блоку, аби перешкодити потраплянню масла у камеру згоряння.

Сальники колінвала та розподілвала мають ідентичну конструкцію, проте працюють у різних умовах та повинні мати розміри, що відповідають номінальним розмірам хвостовиків та фланців валів. 

  1. Сальник колінвала. Розташований у блоці циліндрів, встановлено у передній та задній частині двигуна. За розмірами відповідають діаметру фланців вала, запобігають витоку оливи з картера, системи змащення та сприяють якісному змащенню підшипників колінвала та вкладишів.
  2. Сальник розподілвала. Встановлено у головці блоку циліндрів. Запобігає потраплянню оливи у газорозподільний механізм. Особливо важливий у тих випадках, коли ГРМ приводиться у рух за допомогою зубчастого ременя. Потрапляння оливи на ремінь призводить до руйнування матеріалу та зсуву фаз газорозподілу.

Загалом обидва сальники забезпечують достатнє змащення валів та захищають двигун від витоку оливи. Проте еластичні запчастини працюють у доволі складних умовах. Вони повинні витримувати певний тиск, високі температури та протидіяти руйнуванню внаслідок впливу хімічно агресивних речовин. Для цього застосовуються спеціальні матеріали виготовлення.

Матеріали та види сальників розподілвала та колінвала

Практично всі сальники двигуна мають ідентичну конструкцію:

  • металевий каркас, який відповідає посадковим розмірам у статичні запчастини (блок циліндрів, головка блоку);
  • еластична частина з тонкою внутрішньою кромкою, яка щільно прилягає до вала та запобігає протіканню оливи під час роботи;
  • ущільнювальна пружина, яка притискає внутрішню кромку до фланця або шийки вала.

Перед тим як купити сальник колінвала або розподілвала, варто мати уявлення про матеріал, з якого вони виготовлені, та умови експлуатації. У кожного двигуна вони індивідуальні, тому матеріали можуть відрізнятись:

  1. Нітрил, Вітон, поліакрилат (ACM), стирол-бутадієновий каучук (SBR) — мають високу термостійкість, стійкість до впливу олив та домішок, достатня міцність та витривалість. Здебільшого використовуються для виготовлення сальників колінвала.
  2. Для сальників розподільчого вала використовуються фтореластомери, силіконові матеріали та еластомери на базі поліуретану та політетрафлюоретилен (PTFE). Ці композити також можуть витримувати великі температури, стабільні хімічно та довго зберігають еластичні властивості.

У маркуванні сальників іноді вказують робочі температури та кількість обертів колінвала, які не призводять до критичного зношення. Проте варто пам'ятати, що недорогі сальники для серійних двигунів витримують температури від -30 до +120 градусів. Дорожчі сальники преміального сегмента тримають температуру до +150-160 градусів без змін характеристик.

Стандартні недорогі масові сальники колінвала та розподілвала цілком нормально працюють до 6 тисяч обертів на хвилину, а преміальні бренди заявляють про 9 000 обертів на хвилину, такі як ELRING, VICTOR REINZ, FEBI BILSTEIN. Для двигунів з високою потужністю та високими обертами сальники можуть працювати у режимі 10-12 тисяч обертів на хвилину.

Ознаки несправності, коли міняти сальники колінвала?

Будь-які матеріали сальників двигуна зношуються через важкі умови роботи. Заміна запчастин може бути актуальною на пробігу близько 200-250 тисяч км, але сальники міняють превентивно після ремонту чи відновлення валів або під час капітального ремонту двигуна. 

Ознаки зносу досить прості — витікання моторної оливи під час роботи мотора. Масляні сліди можуть лишатись як за шестернями приводу розподілвала, так і на блоці циліндрів. Про витік оливи також буде свідчити її висока витрата або падіння рівня.

Купити оригінальні сальники до будь-якого двигуна можна в магазині Avto100. Підбір здійснюється за допомогою VIN-кода, що гарантує 100% сумісності. Крім того, підібрати потрібну запчастину можна за роком випуску машини, типом двигуна, моделлю, якщо ввести необхідні дані у форму пошуку на сайті.

Сальник коленвала, розподільника для інших моделей WWW.ZF.COM: